Tijdelijke regeling is gestopt.
U kunt geen aanvraag meer indienen. Hier worden geen uitzonderingen op gemaakt. Bellen is niet nodig.
Bereikbaarheid
Voor overige vragen kunt u op de volgende manieren contact met ons opnemen:
- Chat: rechts onderin de website ziet u een chat icoontje. Als u hier op klikt, kunt u chatten met Silvie, de digitale assistent van het Schadefonds. Zij is altijd bereikbaar en helpt u meteen bij al uw vragen.
- Veelgestelde vragen: veel vragen en antwoorden staan al op onze website. Bekijk onze veelgestelde vragen en kijk of uw antwoord daar al bij staat.
- Telefoon: u kunt ons op maandag tot en met donderdag van 10.00 tot 13.00 uur en van 14.00 tot 16.00 uur bellen op 070 – 414 20 00.
- Contactformulier: u kunt ook altijd het contactformulier hieronder invullen, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.
Heeft u een aanvraag ingediend?
Op dit moment behandelen wij aanvragen die in oktober 2022 zijn ingediend. Wij hebben veel meer aanvragen ontvangen dan verwacht. Wij willen al deze aanvragen zorgvuldig én zo snel mogelijk behandelen. Het duurt ongeveer 8 maanden voordat u een beslissing van ons ontvangt. Wij doen ons best om deze periode te verkorten. Bedankt voor uw geduld.
Bekijk voor meer info de pagina: Wat gebeurt er met mijn aanvraag?
Veilig mailen naar het Schadefonds
Wilt u informatie op een veilige manier sturen naar het Schadefonds? Kijk dan op deze pagina voor meer informatie.