Tijdelijke regeling is gestopt.
U kunt geen aanvraag meer indienen. Hier worden geen uitzonderingen op gemaakt. Bellen is niet nodig.
Bereikbaarheid
Voor overige vragen kunt u op de volgende manieren contact met ons opnemen:
- Chat: rechts onderin de website ziet u een chat icoontje. Als u hier op klikt, kunt u chatten met Silvie, de digitale assistent van het Schadefonds. Zij is altijd bereikbaar en helpt u meteen bij al uw vragen.
- Veelgestelde vragen: veel vragen en antwoorden staan al op onze website. Bekijk onze veelgestelde vragen en kijk of uw antwoord daar al bij staat.
- Telefoon: u kunt ons op maandag tot en met donderdag van 10.00 tot 13.00 uur en van 14.00 tot 16.00 uur bellen op 070 – 414 20 00.
- Contactformulier: u kunt ook altijd het contactformulier hieronder invullen, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.
Heeft u een aanvraag ingediend?
Nu behandelen we aanvragen van oktober, november en december 2022. Dit zijn de aantallen aanvragen per maand: 50 van oktober, 200 van november en 3.200 van december. We proberen de oudste aanvragen het eerst te behandelen. Dit lukt niet altijd omdat we moeten wachten op informatie van rechtbanken of archieven.
Het duurt langer dan 9 maanden voordat u een beslissing krijgt. Dit komt omdat we in december 2022 heel veel aanvragen ontvingen.
We vragen u niet met ons te bellen of e-mailen over de beslissing op uw aanvraag. U krijgt vanzelf bericht van ons. Staat er in de brief dat u geld krijgt? Dan betalen wij u het bedrag binnen 30 dagen.
Bekijk voor meer info de pagina: Wat gebeurt er met mijn aanvraag?
Veilig mailen naar het Schadefonds
Wilt u informatie op een veilige manier sturen naar het Schadefonds? Kijk dan op deze pagina voor meer informatie.